شیش تایی ها | 6 تائی ها

  • ۰
  • ۰

دانـلود آهنگ نو سامان جلیلی به نام حیف

Download New Music By Saman Jalili Called Heyf

ترانه سرا: شهرام جلیلی موسیقی ساز: سامان جلیلی
تنظیم کننده: سامان جلیلی میکس مسترینگ: ایمان احمدزاده



-----------------
دریافت آهنگ با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود موسیقی با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موسیقی شهرام جلیلی به نام حیف
****************************
حیف روزای رفته حیف روزای با تو
گفته بودم نباشی غصه میگیره جاتو
انتظاری ندارم از تو که داری میری
فکرشو میکردم یه روز دلخوشیمو بگیری
فکر جهان ی بی تو فکر عمری که میره
گفته بودی که هرگز من رو یادت نمیره
خونده بودم من از چشات داری دل میکنی
هم اکنون که سوختم من به پات حرف رفتن میزنی
گفت دلم پیش کس دیگه س حقیقت اینه که میگه س
همیشه میدیدم پیش من نیست یادش
نگفته بود می خوادش
رفت همون شد که خودش می خواست
ولی خاطره هاش اینجاست
تنهایی میگیره تمام ی جهان مو
به کی سپرده جامو

بعد دل نماید ن از من اینکه خواستی جدا شی
فکرش عین عذابه با کی می تونی باشی
تو قسم خورده بودی که منو درکم کنی
چشـم امو میبندم به روت بهتره که ترکم کنی
گفت دلم پیش کس دیگه س حقیقت اینه که میگه س
همیشه میدیدم پیش من نیست یادش
نگفته بود می خوادش
رفت ، همون شد که خودش می خواست
ولی خاطره هاش اینجاست
تنهایی میگیره تمام ی جهان مو
به کی سپرده جامو
****************************

  • ۹۵/۰۵/۰۳
  • هدهد خبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی