شیش تایی ها | 6 تائی ها

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ نو مازیار عصری به نام زیر بارون

Download New Music By Mazyar Asri Called Zire Baroon

ترانه سرا: افشین سیاه پوش آهنگ ساز: محسن زیرک
میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد


-----------------
دانلود موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موزیک افشین سیاه پوش به نام زیر بارون
****************************
بی تابم کن زیر بارون با نگاهای عاشقونه
وقتی چشم ات برام میخونه داستان این دل دیوونه
دلم میخواد همـواره با تو باشم لیلی
رفیق داره دل مجنونم تورو خیلی
تمام جهان میدونن بی تو هیچم لیلی
رفیق دارم رفیق دارم تورو خیلی

وقتی اسمش رو لبامه رویاش مهمون شبامه
زمان ی هر نفس باهامه دیگه من فردی رو نمیخوام
وقتی پیش من میمونه حرفاش دل نمیسوزونه
با من خیلی مهربونه به خدا کسی رو نمیخوام
دلم میخواد همیشه با تو باشم لیلی
رفیق داره دل مجنونم تورو خیلی
تمام جهان میدونن بی تو هیچم لیلی
رفیق دارم رفیق دارم تورو زیاد
****************************

  • ۹۵/۰۵/۰۳
  • هدهد خبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی