شیش تایی ها | 6 تائی ها

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪







persian music download

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music


نبعضی عمیق به تقویم سر رسیدش

فهمید زمان تفریح سر رسیده

سردرگم تو کوچه ها سرگردون

کاش میشد خدا قدیما رو برگردونهِ

قدیم هایی که تو زمان حال مرده

جوونی که تو چشـم اش یه فرد سالخورده

و اون قربانی منم که هم اکنون نسبتا باختم

از آدم ای اطرافم اهریمن ساختم

از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم

انتظار داری دیگران و اهریمن نبینم؟

عشق و از کجا ببینم من با دو تا چشم ؟

از پدر مادری که میخوان جدا بشن؟

به ما که رسید جهان دهن باز کرد

درد و ریخت رو سرمو منو برانداز کرد

من تو دلم از شما داشتم تصویر باهم

تیکه پاره شدم از این تصمیم ناحق

وقتی جهان اینو میخواد که به ویژه بسوزم

چیکار کنم؟ دلمو با نخ سوزن بدوزم؟

این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم

من یه مادر که دارم دائما وصیت میکنم

یه بارم جهان رو از نگاه من ببینین

یه بارم شده پای ولوم من بشینین

بیاین به خاطر من یه راه حل بچینیم

بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

یه بار جهان رو از نگاه من ببینین

یه بار پای ولوم من بشینین

بیاین به خاطر هم یه راه حل بچینیم

بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

میخوام بدونم شما چکاری برام کردین؟

به جز اینکه فردای منو خراب کردین

نمیخوام برم پی مواد خلاف سنگین

ولی به خدا یه خط صاف نوار مغزیم

نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر

دوای شبای تباهم تمام مستی

منو یادتون رفته بسیار زیاد حواس پرتین

امید منو شما نقش برآب کردین

من دیوانه وار تشنه ی نوازشم

نمیخوام منو دعا کنین تو نماز شب

تو خواسته هامو تمام ی نیازارو دیدی

بگو جواب این فرزند بی آزارو میدی؟

بابا تو بت منی یعنی تو منی

حال میکنم وقت ی میبینم دور همیم

بدون شما تنها و دریغ از یه دوست

به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز

یه بار این جهان رو از نگاه من ببینین

یه بارم شده پای ولوم من بشینین

بیاین به خاطر من یه راه حل بچینیم

بیاین دستامونو در کنار بگیریم

یه بار جهان رو از نگاه من ببینین

یه بار پای صوت من بشینین

بیاین به خاطر من یه راه حل بچینیم

بیاین دستامونو در کنار بگیریم

بسیار زیاد وقته این سوال توی مغزمه از قدیم

چرا؟ چرا رفتین تو اون محظر لعنتی؟

پرسش که نه کلی عقده تومه

که توی شبای تنهایی مثل جغد شومه

من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز

چرا اینجام وقت ی نداشتین لیاقت منو

باشه بالا سر منم یکی هست ببین

منو از خدا گرفتین میخواین به کی پس بدین؟

به این جماعت گرگ ؟ این امانت توست

مادر این ثمر بیداریه شبانته خب

چقدر جلوی دیگران بخوام راز داری کنم

چقدر من توی دستای شما پاس کاری شدم

چقدر از ترس بد جدایی توهم بگیرم

چقدر افراد دیگر منو به چشـم ترحم ببینن

منو ببین یه بیمارم یه بی تاب یه غریب

بچه نیستم واسه گریه هام یه تی تاب بخرید

مادر داستان هات بودن واسه ما دوای درد

آخرش میمردن تمام ی آدم ای بد

با طلاق شما منم میشم آدم بده

بیا بهتر ی کن و بد بودنو یآدم نده

نکه فک کنین تو این داستان بد شدم…نه….

اصلا ممکن است نبایستی این حرفارو میزدم….

ممکن است جدایی تنها راه

نجات زندگیتونه…..

ممکن است به جایی رسیدین که نمیتونین با ادامه بدین…

ممکن است م..هه….نمیدونم

  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • هدهد خبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی